Στάσεις εργασίας θα πραγματοποιήσουν οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία στις 16,17 και 18 Μαΐου.
Ειδικότερα οι εργαζόμενοι προγραμματίζουν:
- Την Τρίτη 16 Μαΐου στάση εργασίας από τις 11.00 έως τις 16.00.
- Την Τετάρτη 17 Μαΐου από την έναρξη της βάρδιας έως τις 09.00 και από τις 21.00 έως τη λήξη της βάρδιας.
- Την Πέμπτη 18 Μαΐου από την έναρξη της βάρδιας έως τις 09.00 και από τις 21.00 έως τη λήξη της βάρδιας.
«Η ελπίδα που μας πούλησαν μετατράπηκε σε συνεχόμενες συμφωνίες με τους εταίρους, μνημόνια βαφτισμένα με ασφυκτικά μέτρα και διαδοχικές επιθέσεις στους εργαζομένους, καθώς και σε όλες τις κοινωνικές ομάδες», αναφέρει το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ σε ανακοίνωσή του.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












