Να «σταματήσει να σφυρίζει κλέφτικα κλείνοντας το μάτι στον Ρουβίκωνα» καλεί την κυβέρνηση ο Τομέας Δικαιοσύνης του Ποταμιού, υπογραμμίζοντας την ανάγκη διασφάλισης της νομιμότητας και της ασφάλειας των πολιτών.
«Ο “νόμος” της ανομίας, του τσαμπουκά και της βίας του Ρουβίκωνα συνεχίζεται με την ύποπτη και εξοργιστική ανοχή της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ. Σήμερα και πάλι οι συμβολαιογράφοι, χθες το Δικαστικό Μέγαρο Λάρισας, η ΔΕΗ, το Πεντάγωνο, αύριο ποιος;» διερωτάται το Ποτάμι σε ανακοίνωσή του.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












