Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Διαμαρτυρία εργαζομένων έξω από τα γραφεία του ΟΑΣΘ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Συμβολική παράσταση διαμαρτυρίας έξω από τα γραφεία του ΟΑΣΘ στην οδό Αλ.Παπαναστασίου πραγματοποίησαν εργαζόμενοι του οργανισμού, μέλη της «Επιτροπής αγώνα εργαζομένων ΟΑΣΘ».

Οι εργαζόμενοι ζήτησαν να μην υπάρξει μείωση σε αποδοχές και σε μεταφορικό έργο και να ληφθεί μέριμνα για τα θέματα ασφάλειας και προστασίας από τον κορωνοϊό, τα οποία ενδεχομένως να προκύψουν με τη λήξη των μέτρων, εάν παρατηρηθούν και πάλι φαινόμενα συνωστισμού στα λεωφορεία.

Στη διαμαρτυρία παραβρέθηκε και ο βουλευτής του ΚΚΕ Λεωνίδας Στολτίδης.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.