Με στάση εργασίας τη Δευτέρα 1 Μαΐου, από την έναρξη της βάρδιας έως τις 8 το πρωί, θα συμμετάσχουν οι εργαζόμενοι στον ηλεκτρικό (ΗΣΑΠ) στις κινητοποιήσεις της Πρωτομαγιάς.
Κανονικά θα λειτουργήσει το μετρό και το τραμ.
Σημειώνεται πως τα δρομολόγια του μετρό δεν θα πραγματοποιούνται στο τμήμα Δουκ. Πλακεντίας προς το αεροδρόμιο και αντίστροφα, λόγω της 24ωρης απεργίας της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών. Ακινητοποιημένος θα παραμείνει και ο προαστιακός σιδηρόδρομος.
Πηγή: ΑΜΠΕ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












