Ραντεβού την Πέμπτη στις 17:00 στη Βουλή έδωσαν ο Σταύρος Θεοδωράκης και η Φώφη Γεννηματά σε τηλεφωνική τους επικοινωνία που έγινε με πρωτοβουλία του επικεφαλής του Ποταμιού.
Οι δύο πολιτικοί αρχηγοί αναμένεται να εξετάσουν τα περιθώρια συνεργασίας των κοινοβουλευτικών ομάδων της Δημοκρατικής Συμπαράταξης και του Ποταμιού, καθώς και περαιτέρω κοινές δράσεις.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












