Skip to main content

Ουρές στα Μάλγαρα λόγω της επιστροφής των Θεσσαλονικέων

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Αρχισε το πρώτο κύμα επιστροφής Θεσσαλονικέων και κατοίκων γειτονικών νομών από τις διακοπές του Πάσχα.

Στα διόδια των Μαλγάρων, στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Κατερίνης, σχηματίζονται ήδη μεγάλες ουρές αυτοκινήτων και η κατάσταση αναμένεται να γίνει πιο δύσκολη όσο περνάει η ώρα. Κατά διαστήματα οι υπεύθυνοι των διοδίων σηκώνουν τις μπάρες και επιτρέπουν την ελεύθερη διέλευση για να μειώνονται οι ουρές των αυτοκινήτων.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Τροχαίας από τη Μεγάλη Δευτέρα από τα διόδια Μαλγάρων πέρασαν 250.000 αυτοκίνητα.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.