Κλειστός από τις 21.00 έως τη λήξη των δρομολογίων θα είναι σήμερα Τετάρτη ο σταθμός του μετρό «Δουκ. Πλακεντίας» (Γραμμή 3).
Ο σταθμός δεν θα λειτουργήσει λόγω εκτέλεσης τεχνικών εργασιών που αφορούν την εγκατάσταση του νέου αυτόματου συστήματος συλλογής κομίστρου.
Στη διάρκεια της εκτέλεσης των εργασιών οι συρμοί από και προς το αεροδρόμιο, θα διέρχονται από τον σταθμό χωρίς στάση.
Οι μη αεροδρομιακοί συρμοί θα τερματίζουν τα δρομολόγιά τους στον σταθμό «Χαλάνδρι»
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












