Σε τρεις συλλήψεις προχώρησαν οι αστυνομικές αρχές στη Θεσσαλονίκη για πρόκληση φθορών σε σταθμευμένα, μη λειτουργικά, λεωφορεία, σε περιφραγμένο χώρο του ΟΑΣΘ, στην περιοχή του Ωραιοκάστρου.
Όπως ανακοίνωσε η Αστυνομία, για την υπόθεση συνελήφθησαν, χθες το βράδυ, δύο αδέλφια, 31 και 24 ετών, καθώς και μία 20χρονη.
Σύμφωνα με τη δικογραφία που σχηματίστηκε εις βάρος τους, έσπασαν υαλοπίνακες των λεωφορείων, ενώ κατηγορούνται για φθορά ξένης ιδιοκτησίας.
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον αρμόδιο εισαγγελέα πρωτοδικών.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












