Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη οδηγός μηχανής που έτρεχε με 150 χλμ/ώρα ενώ το όριο ήταν 50χλμ/ώρα

ΕΛΑΣ

Του επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο 7.000 ευρώ, του αφαιρέθηκε το δίπλωμα οδήγησης για δύο μήνες και οι πινακίδες κυκλοφορίας της μηχανής

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στη σύλληψη ενός οδηγού μηχανής ο οποίος οδηγούμε την μοτοσικλέτα του με 150χλμ/ώρα στη δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης προχώρησαν οι αστυνομικοί.

Αξίζει να σημειωθεί ότι έτρεψε με 150χλμ/ώρα ενώ το όριο ήταν 50χλμ/ώρα.

ΟΣήμερα αναμένεται να οδηγηθεί στον εισαγγελέα.

Παράλληλα του επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο 7.000 ευρώ, του αφαιρέθηκε το δίπλωμα οδήγησης για δύο μήνες και οι πινακίδες κυκλοφορίας της μηχανής.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.