Πλήθος κόσμου συγκεντρώθηκε στην πλατεία Λιστόν στην Κέρκυρα το πρωί του Μεγάλου Σαββάτου για να παρακολουθήσει το πασχαλινό έθιμο με το σπάσιμο των Μπότηδων μετά την Πρώτη Ανάσταση.
Το σπάσιμο των Μπότηδων είναι το πιο φημισμένο πασχαλινό έθιμο στην Κέρκυρα. Οι κάτοικοι ρίχνουν από τα μπαλκόνια της παλιάς πόλης μεγάλα πήλινα κανάτια (μπότηδες), κάνοντας εκκωφαντικό θόρυβο.
Το έθιμο συμβολίζει το θόρυζο και τη νίκη της ζωής απέναντι στον θάνατο.
Δείτε εδώ φωτογραφίες









Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












