Οι Έλληνες έχουν κάθε λόγο να αισθάνονται περήφανοι γι’ αυτόν, και οι ποντιακής καταγωγής λίγο… περισσότερο γιατί είναι «τεμέτερον».
Χάρη σε εκείνον η ελληνική σημαία έχει ταξιδέψει στο Διάστημα, το ίδιο και η ποντιακή λύρα. Ο κοσμοναύτης Θεόδωρος Γιουρτσίχιν-Γραμματικόπουλος τον Μάιο του 2017 βρέθηκε ξανά στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό, για 5η φορά στην καριέρα του, ως επικεφαλής της αποστολής «Expedition 53».
Τότε είχε θέσει σε τροχιά τον πρώτο νανοδορυφόρο από τρισδιάστατο εκτυπωτή.
Διαβάστε περισσότερα στο pontosnews.gr
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












