Στο νοσοκομείο της Ρόδου οδηγήθηκε 15χρονος μαθητής το βράδυ της Κυριακής, έπειτα από κατανάλωση αλκοολούχου ποτού.
Σε βάρος 53χρονου καταστηματάρχη σχηματίστηκε ποινική δικογραφία από την αστυνομία, η οποία ενημερώθηκε αργά το απόγευμα της ίδιας ημέρας.
Διασκέδαζε σε κατάστημα με φίλους του
Σύμφωνα με τη δικογραφία, ο 15χρονος μαθητής διασκέδαζε σε κατάστημα με φίλους του, όταν μετά την κατανάλωση ποτού αισθάνθηκε αδιαθεσία και μεταφέρθηκε στα εξωτερικά ιατρεία, όπου του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες.
Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












