Skip to main content

Θεσσαλονίκη: 71χρονος βγήκε στο μπαλκόνι και απειλούσε περίοικους με κυνηγετικά όπλα

ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ / EUROKINISSI

Ακούσια νοσηλεία διέταξε ο εισαγγελέας

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ένας 71χρονος συνελήφθη μετά από καταγγελία ότι βγήκε στο μπαλκόνι του σπιτιού του και κρατώντας δύο κυνηγετικά όπλα, απειλούσε τους περιοίκους.

Το περιστατικό καταγγέλθηκε το περασμένο Σάββατο σε χωριό του δήμου Λαγκαδά, έξω από τη Θεσσαλονίκη.

Από την εισαγγελική Αρχή διατάχθηκε να υποβληθεί σε ψυχιατρική εξέταση με ακούσια νοσηλεία.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.