Τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας στο Εφετείο Αθηνών πραγματοποίησε άγνωστος σήμερα, Τετάρτη, το πρωί.
Ο άγνωστος ισχυρίστηκε ότι έχει τοποθετηθεί εκρηκτικός μηχανισμός εντός του κτιρίου, χωρίς ωστόσο να δώσει συγκεκριμένο χρονικό περιθώριο για την έκρηξη, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Μερική εκκένωση
Μετά την απειλή, οι αστυνομικές αρχές προχώρησαν σε μερική εκκένωση του Εφετείου Αθηνών.
Στο σημείο κλήθηκε να σπεύσει κλιμάκιο του ΤΕΕΜ (Τμήμα Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών), το οποίο πραγματοποιεί ελέγχους.
Διαβάστε ακόμη:
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












