Φωτιά ξέσπασε γύρσω στις 2:40 τα ξημερώματα της Δευτέρας, 16 Φεβρουαρίου, σε διαμέρισμα στην περιοχή Ανάληψη, στη Θεσσαλονίκη.
Στο σημείο κλήθηκε η Πυροσβεστική για την κατάσβεσή της.
Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, η φωτιά περιορίστηκε σε συγκεκριμένο χώρο της κατοικίας και δεν πήρε μεγάλες διαστάσεις.
Για προληπτικούς λόγους, δύο ένοικοι (άντρας και γυναίκα) μεταφέρθηκαν με το ΕΚΑΒ σε νοσοκομείο.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












