Φωτιά ξέσπασε νωρίς το πρωί σε λεωφορείο, που εκτελούσε δρομολόγιο αστικών συγκοινωνιών, στην περιοχή της Σίνδου, στη Θεσσαλονίκη.
Το περιστατικό συνέβη ενώ το λεωφορείο βρισκόταν στην ΠΑΘΕ, στον έξοδο για το Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος (ΔΙΠΑΕ). Οι τρεις επιβάτες και ο οδηγός εγκατέλειψαν εγκαίρως το όχημα, το οποίο κάηκε ολοσχερώς.
Στο σημείο έσπευσε η Πυροσβεστική, ενώ λόγω του περιστατικού προκλήθηκε κυκλοφοριακή συμφόρηση.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












