Στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης διακομίστηκε 75χρονος μετά από πτώση στο κενό από μπαλκόνι 4ου ορόφου.
Σύμφωνα με την Αστυνομία, το περιστατικό συνέβη στη 1.15 το μεσημέρι στην Τούμπα Θεσσαλονίκης.
Στο σημείο κλήθηκε το ΕΚΑΒ που παρέλαβε τον ηλικιωμένο, βαριά τραυματισμένο.
Οι ακριβείς συνθήκες της πτώσης ερευνώνται από τις Αρχές.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












