Αύριο Πέμπτη στις 11.00 το πρωί αποχωρούν οι αγρότες των Τρικάλων από το μπλόκο στα διόδια του Λόγγου στον Ε65 και επιστρέφουν στα χωριά τους.
Οι αγρότες αποσύρουν τα τρακτέρ μετά από απόφαση που έλαβαν σε γενική τους συνέλευση.
Όπως δηλώνουν «μέσα από τις συσκέψεις μας και τις γενικές μας συνελεύσεις θα αποφασίσουμε με ποιες άλλες μορφές θα συνεχίσουμε τον αγώνα μας».
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












