Σκληραίνουν τη στάση τους οι αγρότες του μπλόκου των Μαλγάρων, προχωρώντας σε αποκλεισμό και του ρεύματος προς Θεσσαλονίκη στην Εθνική Οδό.
Όπως αποφάσισαν σε συνέλευσή τους, το ρεύμα προς Θεσσαλονίκη θα παραμείνει κλειστό μέχρι τις 16.00. Υπενθυμίζεται ότι κλειστό είναι και το ρεύμα προς Αθήνα, από την έναρξη των κινητοποιήσεων.
Παράλληλα, όπως μετέδωσε η ΕΡΤ, οι αγρότες προσανατολίζονται στο να κλείσουν από αύριο και τα δύο ρεύματα επ΄αόριστον, κλιμακώνοντας τις κινητοποιήσεις τους.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












