Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Νταλίκα «δίπλωσε» στην ΠΑΘΕ – Παραλίγο να βρεθεί στο κενό

(ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ)

Τη νταλίκα συγκράτησαν τα κιγκλιδώματα που υπάρχουν στο σημείο - Από το τροχαίο δεν σημειώθηκε τραυματισμός

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στο κενό παραλίγο να βρεθεί μία νταλίκα, η οποία «δίπλωσε» το μεσημέρι στην Εθνική Οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης (ΠΑΘΕ), στο ρεύμα προς τη Θεσσαλονίκη, στο ύψος της γέφυρας του Γαλλικού Ποταμού.

Τη νταλίκα συγκράτησαν τα κιγκλιδώματα που υπάρχουν στο σημείο.

Από το τροχαίο δεν σημειώθηκε τραυματισμός.

Δυσχέρεια στην κυκλοφορία

Η κυκλοφορία των οχημάτων στο σημείο εξελίσσεται με τη συνδρομή της Τροχαίας, με αργούς ρυθμούς και εκτροπή των οχημάτων σε μερικά σημεία.

Εικόνες

Ακολουθούν εικόνες από το σημείο:

(ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ)
(ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ)

(ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ)
(ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ)
(ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ)
(ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ)

(ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ)
(ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ)

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.