Άγνωστοι έκοψαν τα καλώδια των κλιματιστικών μονάδων του νοσοκομείου «Ευαγγελισμός», σύμφωνα με τον υπουργό Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη.
Σε ανάρτησή του, ο κ. Γεωργιάδης επισημαίνει ότι γίνονται ενέργειες αποκατάστασης.
Άγνωστοι έκοψαν τα καλώδια των κλιματιστικών μονάδων του νοσοκομείου Ευαγγελισμος . Γίνονται ενέργειες αποκατάστασης , κατατέθηκε από τον Διοικητή μήνυση και αναμένεται χρονοδιάγραμμα επαναλειτουργίας των μονάδων ψύξης…
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) June 3, 2025
Κατατέθηκε μήνυση
Παράλληλα, κατατέθηκε μήνυση από τη διοίκηση του νοσοκομείου.
Αναμένεται, δε, χρονοδιάγραμμα επαναλειτουργίας των μονάδων ψύξης.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












