Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Βανδάλισαν τον Λευκό Πύργο (εικόνες, βίντεο)

Φωτ. ΙΝΤΙΜΕ/ ΠΑΠΑΝΙΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

Άγνωστοι έκαναν γκράφιτι με κίτρινη μπογιά στο μνημείο

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στο στόχαστρο βανδάλων βρέθηκε κατά τη διάρκεια της νύχτας ο Λευκός Πύργος, το μνημείο σύμβολο της Θεσσαλονίκης.

Άγνωστοι έκαναν γκράφιτι με κίτρινη μπογιά στο μνημείο.

Στο σημείο έσπευσαν δυνάμεις της Ελληνικής Αστυνομίας στο πλαίσιο των ερευνών για τον βανδαλισμό και τον εντοπισμό των δραστών.

Ο δήμος Θεσσαλονίκης, από την πλευρά του, ενημέρωσε την Εφορεία Νεωτέρων Μνημείων για τον καθαρισμό του μνημείου.

Εικόνες και βίντεο

Ακολουθούν βίντεο και εικόνες από το σημείο:

Φωτ. ΙΝΤΙΜΕ/ ΠΑΠΑΝΙΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
Φωτ. ΙΝΤΙΜΕ/ ΠΑΠΑΝΙΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

Φωτ. ΙΝΤΙΜΕ/ ΠΑΠΑΝΙΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
Φωτ. ΙΝΤΙΜΕ/ ΠΑΠΑΝΙΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
Φωτ. ΙΝΤΙΜΕ/ ΠΑΠΑΝΙΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
Φωτ. ΙΝΤΙΜΕ/ ΠΑΠΑΝΙΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.