Skip to main content

ΟΣΥ: Σε διαθεσιμότητα ο οδηγός που χρησιμοποιούσε το κινητό του εν ώρα εργασίας

GOULIELMOS ANTONIOU
Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Σε διαθεσιμότητα πρόκειται να τεθεί οδηγός λεωφορείου, ο οποίος χρησιμοποιούσε το κινητό του εν ώρα εργασίας.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΟΣΥ, «έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες προκειμένου να τεθεί σε διαθεσιμότητα ο οδηγός».

Τέλος, η διοίκηση της Ο.ΣΥ. Α.Ε. ξεκαθαρίζει ότι η προσήλωση στο καθήκον και η τήρηση των κανόνων λειτουργίας της εταιρείας για την ασφαλή μεταφορά του επιβατικού κοινού, αποτελούν όρο απαράβατο και αδιαμφισβήτητο.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.