Στο ιατρείο του Κοινοβουλίου μεταφέρθηκαν από το ΕΚΑΒ δύο γυναίκες, οι οποίες αισθάνθηκαν αδιαθεσία κατά τη διάρκεια του συλλαλητηρίου για τα Τέμπη στο Σύνταγμα.
Οι δύο γυναίκες είναι καλά στην υγεία τους, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Αθηναϊκού – Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων, η πρώτη είχε λιποθυμικό επεισόδιο και η δεύτερη κρίση πανικού.
Στις δύο γυναίκες παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες από ιατρούς και νοσηλευτές της Βουλής.
Η Βουλή αποφάσισε να κρατήσει σε επιφυλακή το ιατρείο της, προκειμένου να συνδράμει σε περίπτωση ανάγκης, λόγω του συλλαλητηρίου στην πλατεία Συντάγματος και πέριξ του Μεγάρου του Κοινοβουλίου.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












