Ταξί έπεσε σε τρύπα που άνοιξε στο οδόστρωμα, στη συμβολή των οδών Λυσικράτους και Ανδρομάχης, στην Καλλιθέα.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, ο οδηγός του ταξί ενημέρωσε την Αστυνομία για την καθίζηση λίγο μετά τη 1 μ.μ., σήμερα Παρασκευή.
Κατά την ίδια πηγή, δεν έχει αναφερθεί τραυματισμός.
Τι δήλωσε ο οδηγός του ταξί
Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ, ο οδηγός του ταξί, που μετέφερε πελάτες, ανέφερε ότι πάτησε φρένο, καθώς στο σημείο υπάρχει «Stop».
«Με το φρένο έσκασε μέσα όλη η μούρη του ταξί» σημείωσε.
Το ταξί απομακρύνθηκε με γερανό.
Διακοπή κυκλοφορίας
Η κυκλοφορία των οχημάτων στην οδό Λυσικράτους διεκόπη από το ύψος της οδού Ανδρομάχης.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












