Ραγδαία επιδείνωση παρουσίασε η κατάσταση της υγείας του Αρχιεπισκόπου Αλβανίας Αναστάσιου, ο οποίος νοσηλεύεται διασωληνωμένος στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας παρουσίασε πολυοργανική ανεπάρκεια, ενώ όπως μεταδίδει η ΕΡΤ, πριν από δύο 24ωρα υποβλήθηκε σε τραχειοστομία.
Υπενθυμίζεται ότι εισήχθη στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» στις 3 Ιανουαρίου, οπότε και μεταφέρθηκε από τα Τίρανα στην Αθήνα με αεροσκάφος της Πολεμικής Αεροπορίας.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












