Skip to main content

Αθηνών-Κορίνθου: Κανονικά η κυκλοφορία στα διυλιστήρια Ασπροπύργου

INTIME NEWS/ΧΑΛΚΙΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ

Από το πρωί οι διαθέσιμες λωρίδες ήταν λιγότερες λόγω νερών

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Αποκαταστάθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης η κυκλοφορία τω οχημάτων στη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών-Κορίνθου, στο ύψος των διυλιστηρίων στον Ασπρόπυργο.

Λόγω συσσώρευσης υδάτων από τη δυνατή νεροποντή, από το πρωί διεξαγόταν σε περιορισμένο τμήμα του οδοστρώματος, και συγκεκριμένα προς Κόρινθο μόνο από την αριστερή λωρίδα και προς Αθήνα μόνο από την αριστερή και τη μεσαία λωρίδα.

Ωστόσο, από τις 15:00 τα οχήματα μπορούν να χρησιμοποιούν και τις τρεις λωρίδες κυκλοφορίας, και στις δύο κατευθύνσεις.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.