Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Σύλληψη επ’ αυτοφώρω την ώρα που προσπαθούσαν να παραβιάσουν ΑΤΜ

ΕΛ.ΑΣ. / FACEBOOK

Πρόκειται για δύο 18χρονους κι έναν 21χρονο

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Eπ’ αυτοφώρω συνελήφθησαν τρεις νεαροί όταν προσπάθησαν να παραβιάσουν μηχάνημα ΑΤΜ που βρίσκεται σε χώρο του Πανεπιστημίου Μακεδονίας (ΠΑ.ΜΑΚ.), στη Θεσσαλονίκη.

Πρόκειται για δύο 18χρονους κι έναν 21χρονο, εις βάρος των οποίων ασκήθηκε ποινική δίωξη κακουργηματικού χαρακτήρα και παραπέμφθηκαν να απολογηθούν σε ανακριτή.

Οι συλληφθέντες  έγιναν αντιληπτοί γύρω στις 3.30 τα ξημερώματα και στην κατοχή τους βρέθηκαν διάφορα σύνεργα με τα οποία επιχείρησαν να διαρρήξουν το ΑΤΜ.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.