Αναβλήθηκε για τις 14 Νοεμβρίου 2024 η δίκη της υπαλλήλου του ΕΦΚΑ, η οποία κατηγορείται ότι ζητούσε μίζες για αναπηρικά επιδόματα.
Η 49χρονη, η οποία βρισκόταν από νωρίς στα δικαστήρια, κατηγορείται για δωροληψία.
Παράσταση προς υποστήριξη της κατηγορίας έχει δηλώσει ο ΕΦΚΑ.
ΕΦΚΑ: 4.000 ευρώ η «ταρίφα» μιας υπαλλήλου για να διευθετήσει την καταβολή επιδόματος αναπηρίας
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












