Κανονικά διεξάγεται η κυκλοφορία των οχημάτων στο παράδρομο της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας στο ρεύμα προς Αθήνα, στη Κηφισιά, σύμφωνα με νεότερη ενημέρωση από την Τροχαία Αττικής.
Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα το απόγευμα η κυκλοφορία είχε διακοπεί στο συγκεκριμένο οδικό τμήμα από το ύψος του κόμβου Καλυφτάκη, λόγω της πυρκαγιάς που ξέσπασε σε εργοστάσιο κατασκευής μαγειρικών σκευών.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












