Skip to main content

Βία ανηλίκων: Ένας στο νοσοκομείο, 4 συλλήψεις στη Θεσσαλονίκη

ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ / EUROKINISSI

Επιτέθηκαν σε 17χρονο και 19χρονο

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Τέσσερις ανήλικοι συνελήφθησαν το Σάββατο, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Θέρμης στη Θεσσαλονίκη. Σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία, για σωματικές βλάβες κατά συναυτουργία.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., από κοινού με άγνωστους συνεργούς τους, βραδινές ώρες της Παρασκευής, μπροστά από κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος στην περιοχή, επιτέθηκαν σε βάρος δύο νεαρών, ηλικίας 17 και 19 ετών, προκαλώντας τους σωματικές βλάβες.

Ο 19χρονος διακομίσθηκε με ασθενοφόρο σε νοσοκομείο της πόλης, όπου και νοσηλεύεται προληπτικά.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.