Παράσταση διαμαρτυρίας για τις προωθούμενες αλλαγές στο ασφαλιστικό θα πραγματοποιήσει η ΑΔΕΔΥ την Παρασκευή στις 12:00 στο υπουργείο Εργασίας.
Το γενικό της συμβούλιο καλεί τα μέλη των δ.σ. των Ομοσπονδιών, των Πρωτοβάθμιων Σωματείων και ευρύτερα τους εργαζόμενους του Δημοσίου, να δώσουν το «παρών» και να διαδηλώσουν ενάντια «στη σχεδιαζόμενη διάλυση του ασφαλιστικού συστήματος».
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












