Skip to main content

Τέμπη: Μαζική συμμετοχή στη συγκέντρωση στη Θεσσαλονίκη

(ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΣΑΚΙΤΖΗΣ/EUROKINISSI)

Απεργιακή συγκέντρωση έναν χρόνο από το σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Απεργιακή συγκέντρωση πραγματοποιείται και στη Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο της σημερινής απεργίας της ΑΔΕΔΥ για τον έναν χρόνο από την τραγωδία στα Τέμπη.

Οι διαδηλωτές «απόδοση ευθυνών» και την «τιμωρία των ενόχων», αλλά και ασφαλέστερες σιδηροδρομικές μεταφορές.

Ζητούν ακόμη καλύτερα εργασιακά δικαιώματα,  μισθούς, καλύτερες συνθήκες υγιεινής και ασφάλειας στον χώρο εργασίας.

Τέμπη, ένας χρόνος οδύνης και οργής: Συγκλονίζουν επιζήσαντες και συγγενείς θυμάτων – «Θέλουμε δικαίωση»

Η συγκέντρωση ξεκινά στο άγαλμα του Βενιζέλου. Θα ακολουθήσει πορεία μέσω τον οδών Αγίας Σοφίας και Τσιμισκή με κατάληξη τον νέο σιδηροδρομικό σταθμό.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.