Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Στιγμές τρόμου για ζευγάρι – Τους λήστεψαν μέσα στο αυτοκίνητό τους

(ΡΑΦΑΗΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ / EUROKINISSI)

Συνελήφθη 22χρονος, υπήκοος Πακιστάν

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Θύμα ληστών έπεσε νεαρό ζευγάρι στη Θεσσαλονίκη. Όπως έγινε γνωστό ένας 22χρονος, μαζί με συνεργό του, μπήκαν στο αυτοκίνητο στο οποίο επέβαιναν τα θύματα και με χρήση σωματικής βίας τούς αφαίρεσαν χρήματα και τα προσωπικά τους αντικείμενα.

Το περιστατικό συνέβη, χθες τα ξημερώματα, στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης. Έπειτα από αναζητήσεις της Αστυνομίας συνελήφθη ο 22χρονος, υπήκοος Πακιστάν.

Οι παθόντες μεταφέρθηκαν με σταθμό του ΕΚΑΒ σε νοσοκομείο για την παροχή των πρώτων βοηθειών.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.