Στόχος εμπρηστικής επίθεσης έγιναν τα ξημερώματα τα γραφεία ναυτιλιακής εταιρείας στον Πειραιά.
Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., περίπου στις 01:45 άγνωστοι τοποθέτησαν γκαζάκια και πέταξαν τρικάκια στα γραφεία σχετικά με τον πόλεμο στη Λωρίδα της Γάζας, αναφέροντας «Λευτεριά στην Παλαιστίνη». Όπως αναφέρει η δημόσια τηλεόραση, η εταιρεία είναι ισραηλινών συμφερόντων.
Από την ανάφλεξη προκλήθηκαν μικρές υλικές ζημιές στον υαλοπίνακα της εταιρείας.
Η αστυνομία προχώρησε στην προσαγωγή έξι άτομων τα οποία, σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, αφέθηκαν ελεύθερα λίγη ώρα αργότερα.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












