Μήνυμα μέσω του 112 εστάλη λόγω της κακοκαιρίας Elias στους κατοίκους του Παλαμά Καρδίτσας, προκειμένου να παραμείνουν σε ετοιμότητα λόγω υπερχείλισης του ποταμού Σοφαδίτη. Συγκεκριμένα το μήνυμα αναφέρει:
«Αν βρίσκεστε στην περιοχή του Παλαμά παραμείνετε σε ετοιμότητα λόγω υπερχείλισης του ποταμού Σοφαδίτη. Ακολουθείτε τις οδηγίες των αρχών».
Διαβάστε επίσης:
Κακοκαιρία Elias: Αποκομμένη η βόρεια από την κεντρική Εύβοια – Ποιοι δρόμοι είναι κλειστοί
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












