Νέες ζημιές σε μηχανήματα ακύρωσης εισιτηρίων έλαβαν χώρα χθες βράδυ, στον σταθμό του ΗΣΑΠ στο Μοναστηράκι.
Η επίθεση πραγματοποιήθηκε από ομάδα περί 20 ατόμων γύρω στις 21.00. Η αστυνομία δεν πραγματοποίησε κάποια σύλληψη ή προσαγωγή.
Σε ανακοίνωσή της, η Ν.Δ. έκανε λόγο για «ανησυχητικά μεγάλο κενό στην ασφάλεια των πολιτών». «Η κατάσταση με τους γνωστούς – αγνώστους είναι πλέον ανεξέλεγκτη» πρόσθεσε το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
naftemporiki.gr
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












