Κλειστή λόγω προγραμματισμένων εργασιών βαριάς συντήρησης του οδοστρώματος θα παραμείνει από τις 22:00 το βράδυ της Δευτέρας 21 Αυγούστου έως τις 06:00 το πρωί της Τρίτης η είσοδος της Αττικής Οδού από Λ. Κύμης (είσοδος 10) στο ρεύμα προς Ελευσίνα.
Κατά τη διάρκεια του εν λόγω αποκλεισμού, οι οδηγοί μπορούν εναλλακτικά να επιλέξουν τις εισόδους από Λ. Κηφισίας (είσοδος 11) ή από Λ. Ηρακλείου (είσοδος 9).
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












