Διοικητικό πρόστιμο επιβλήθηκε από την Πυροσβεστική Υπηρεσία σε δύο άνδρες που παραβίασαν το μέτρο απαγόρευσης και διέλευσης που ίσχυε τα προηγούμενα 24ωρα στο περιαστικό δάσος του Σέιχ Σου, στη Θεσσαλονίκη.
Όπως έγινε γνωστό, πυροσβέστες εντόπισαν τους δύο άνδρες να κυκλοφορούν στο Σέιχ Σου, αγνοώντας τη σχετική απαγόρευση.
Το συγκεκριμένο μέτρο είχε ληφθεί με απόφαση της Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Βούλας Πατουλίδου, λόγω του πολύ υψηλού κινδύνου πυρκαγιάς.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












