Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Πρόστιμο σε δύο άνδρες που αγνόησαν το μέτρο απαγόρευσης κυκλοφορίας στο Σέιχ Σου

Εντοπίστηκαν να κυκλοφορούν στο Σέιχ Σου, αγνοώντας τη σχετική απαγόρευση.

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Διοικητικό πρόστιμο επιβλήθηκε από την Πυροσβεστική Υπηρεσία σε δύο άνδρες που παραβίασαν το μέτρο απαγόρευσης και διέλευσης που ίσχυε τα προηγούμενα 24ωρα στο περιαστικό δάσος του Σέιχ Σου, στη Θεσσαλονίκη.

Όπως έγινε γνωστό, πυροσβέστες εντόπισαν τους δύο άνδρες να κυκλοφορούν στο Σέιχ Σου, αγνοώντας τη σχετική απαγόρευση.

Το συγκεκριμένο μέτρο είχε ληφθεί με απόφαση της Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Βούλας Πατουλίδου, λόγω του πολύ υψηλού κινδύνου πυρκαγιάς.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.