Skip to main content

Κυρ. Μητσοτάκης: Σταματήστε τις απεργίες στα ΜΜΜ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Να σταματήσουν τις απεργίες κάλεσε ο πρόεδρος της Ν.Δ. Κυριάκος Μητσοτάκης τους εργαζόμενους στα μέσα σταθερής τροχιάς, τονίζοντας ότι «οι πολιτες είναι οι μόνοι που δεν φταίνε».

«Με τις συνεχείς απεργίες των ΜΜΜ, αντί να τιμωρείτε την κυβέρνηση, τιμωρείτε τους πολίτες που είναι οι μόνοι που δεν φταίνε. Σταματήστε» έγραψε ο πρόεδρος της Ν.Δ. σε ανάρτησή του στο Twitter.

Επισήμανε παράλληλα την ανάγκη αλλαγής του συνδικαλιστικού νόμου. «Καμία απεργία χωρίς το 50% +1 των εργαζομένων. Να μπει τέλος στην ασυδοσία των συνδικαλιστών» ανέφερε στο tweet του.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.