Σταθερά βελτιώνεται η κατάστασης της υγείας της 25χρονης που τραυματίστηκε στην τραγωδία στα Τέμπη. Σημειώνεται ότι η 25χρονη συνεχίζει να νοσηλεύεται στην Α’ ΜΕΘ του νοσοκομείου «Γεώργιος Παπανικολάου».
Πληροφορίες αναφέρουν ότι η 25χρονη πολυτραυματίας και εγκαυματίας έχει αποκαταστήσει επαφή με το περιβάλλον και το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας αναπνέει μόνη της, χωρίς τη χρήση μηχανικού αερισμού.
Πηγή: ΑΜΠΕ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












