Λόγω της κακοκαιρίας «Μπάρμπαρα» και με προτεραιότητα την ασφάλεια των παιδιών, αύριο, Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου, θα είναι κλειστοί όλοι οι βρεφονηπιακοί σταθμοί του Δημοτικού Βρεφοκομείου Αθηνών, ανακοίνωσε ο δήμος Αθηναίων.
Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με τη σχετική απόφαση της Περιφέρειας Αττικής, που αφορά όλα τα σχολεία της Αττικής, κλειστά θα μείνουν αύριο και τα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του δήμου Αθηναίων.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












