Στάση εργασίας πραγματοποιούν σήμερα οι εργαζόμενοι στα αστικά λεωφορεία, έπειτα από απόφαση του Συνδικάτου ΟΑΣΑ.
Τα λεωφορεία δεν θα κινούνται σήμερα, από τις 11:00 το πρωί έως τις 17:00 το απόγευμα. Ωστόσο, τα οχήματα θα αρχίσουν να αποσύρονται σταδιακά από την κυκλοφορία από τις 10:00 το πρωί ενώ η αποκατάσταση των δρομολογίων αναμένεται στις 18:00το απόγευμα.
Η στάση εργασίας γίνεται έτσι ώστε να πραγματοποιηθεί εκλογοαπολογιστική συνέλευση των εργαζομένων ενόψει των εκλογών του Συνδικάτου.
Η συνέλευση των εργαζόμενων θα γίνει στην επισκευαστική βάση Α/Σ στον Ρέντη.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












