Κατάληψη στη ΔΕΗ Άρτας πραγματοποιούν οι αγροτοκτηνοτρόφοι από μπλόκο της παλιάς γέφυρας. Τα τρακτέρ έκλεισαν το πρωί την είσοδο της δημόσιας επιχείρησης και θα παραμείνουν στο σημείο έως τις 2 μετά το μεσημέρι.
Τα τρακτέρ παραμένουν στα μπλόκα και στους τέσσερις νόμους της Ηπείρου, ενώ στις 7 το απόγευμα εκπρόσωποι από τις συντονιστικές θα συναντηθούν στα Γιάννενα για να καθορίσουν την περαιτέρω στάση τους.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












