Ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών απέστειλε δεύτερη επιστολή στον Υπουργό Υγείας Θ. Πλεύρη, με την οποία ζητά διευκρινήσεις, σχετικά με την πρόσφατη Υπουργική απόφαση, για το νέο σύστημα παραπομπών.
Ο ΙΣΑ επισημαίνει μεταξύ άλλων ότι προσβάλει κάθε αίσθημα δικαίου και ισότιμης μεταχείρισης η μέχρι σήμερα παράλειψη της έκδοσης υπουργικής απόφασης, προκειμένου να υφίσταται η δυνατότητα ως προσωπικοί ιατροί να ορίζονται και ιδιώτες πιστοποιημένοι ιατροί την ώρα που οι συμβεβλημένοι με τον ΕΟΠΥΥ γιατροί δεν γνωρίζουν τίποτε αναφορικά με τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












