Skip to main content

ΥΠΑΙΘ: Μη υποχρεωτική από 1η Ιουνίου η μάσκα σε σχολεία, IEK, Πανεπιστήμια – Εξαίρεση οι εξετάσεις

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google
Την άρση της υποχρεωτικής χρήσης μάσκας σε σχολεία, IEK, Πανεπιστήμια και κάθε εκπαιδευτική δομή, σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, από την Τετάρτη 1η Ιουνίου, ανακοίνωσε το απόγευμα της Τετάρτης επίσημα και το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, κατόπιν εισήγησης της Εθνικής Επιτροπής Προστασίας της Δημόσιας Υγείας έναντι του κορωνοϊού. 
 
Εξαιρείται η παρουσία σε πάσης φύσεως εξετάσεις (ενδοσχολικές/προαγωγικές, Πανελλήνιες, πανεπιστημιακές, ξένων γλωσσών κτλ.), όπου τόσο οι υποψήφιοι, όσο και οι επιβλέποντες υποχρεούνται στη χρήση μάσκας εντός της αίθουσας διενέργειας των εξετάσεων.
 
«Συνεχίζουμε να παροτρύνουμε τους γονείς μαθητών 5 ετών και άνω να εμβολιάσουν τα παιδιά τους, να αξιοποιήσουν το ισχυρό αυτό όπλο της επιστήμης απέναντι στην COVID-19.
 
Καλή ολοκλήρωση της σχολικής και ακαδημαϊκής χρονιάς, καλή επιτυχία σε όλες και όλους τους υποψηφίους εξετάσεων και ευχαριστίες στα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας για την εξαιρετική συνεργασία» αναφέρει το ΥΠΑΙΘ.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.