Ο δήμος Αθηναίων τιμά και φέτος την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου και τον αγώνα της Ανεξαρτησίας, φωτίζοντας με τα χρώματα της ελληνικής σημαίας, το σιντριβάνι της Ομόνοιας.
Στο πλαίσιο αυτό, σήμερα Πέμπτη 24 και αύριο Παρασκευή 25 Μαρτίου, από τη δύση του ηλίου και καθ’ όλη τη διάρκεια της νύχτας, το συντριβάνι θα «βαφτεί» μπλε και λευκό.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












