Αντιπροσωπεία του αντιρατσιστικού συλλαλητηρίου δέχτηκε η πρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων Ζωή Κωνσταντοπούλου δέχθηκε και παρέλαβε το ψήφισμά τους.
Η Πρόεδρος διαβεβαίωσε τα μέλη της αντιπροσωπείας πως «Η Βουλή των Ελλήνων θα είναι ανοιχτή για να ακούγεται η φωνή όλων των ανθρώπων και κυρίως όσων έχουν στερηθεί την πρόσβαση στα δικαιώματα τους , την πρόσβαση στις δημοκρατικές εγγυήσεις».
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












