Skip to main content

Αγία Βαρβάρα: Εμβολιαζόταν για Covid-19 για λογαριασμό άλλων έναντι 25 ευρώ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Συνελήφθη χθες στο νοσοκομείο Λοιμωδών Αγίας Βαρβάρας ένα άτομο, καθώς έγινε αντιληπτό ότι πήγε να εμβολιαστεί έχοντας στην κατοχή του ταυτότητα άλλου ατόμου.

Μεταφέρθηκε στο Αστυνομικό Τμήμα της Αγίας Βαρβάρας, όπου φέρεται να κατέθεσε ότι πήγε να κάνει το εμβόλιο για λογαριασμό άλλου ατόμου αντί αμοιβής 25 ευρώ.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι ομολόγησε πως και στο παρελθόν είχε κάνει το ίδιο και ότι συνολικά έχει αρκετές δόσεις εμβολίου.

Νωρίτερα εντοπίστηκε ο ιδιοκτήτης της ταυτότητας και εντολέας του 45χρονου.

Πηγή: ΕΡΤ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.