Σε ισόβια κάθειρξη καταδικάστηκαν οι δύο κατηγορούμενοι για τη δολοφονία του 62χρονου καρδιολόγου, τον Οκτώβριο του 2017 στα Πιλαλήματα Σητείας.
Η δίκη για την υπόθεση ολοκληρώθηκε μετά τις 3 τα ξημερώματα.
Το δικαστήριο έκρινε ένοχο τον 38χρονο κατηγορούμενο για ανθρωποκτονία από πρόθεση σε ήρεμη ψυχική κατάσταση, ενώ η 39χρονη χήρα του καρδιολόγου κρίθηκε ένοχη για ηθική αυτουργία σε ανθρωποκτονία.
Πηγή: ΑΜΠΕ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












